مشاورين املاك كوبه مشاورين املاك كوبه .

مشاورين املاك كوبه

اقامت از طريق خريد ملك در تركيه

اقامت از طريق خريد ملك در تركيه

اما خريدار بايد توجه داشته باشد، صرف جاري شدن عقد قولنامه قبل از ثبت در دفاتر رسمي، الزامي براي دفترخانه يا سازمان ثبت اسناد و املاك جهت انتقال مالكيت به وجود نمي آورد و فاقد وجهات قانوني جهت انتقال مالكيت مي باشد. پاسخ: اداره كل ثبت اسناد و كاداستر نرخ لير / دلار را در تاريخ درخواست بر اساس نرخ بانك مركزي تركيه محاسبه مي كند. در اين مرحله سند به نام شما منتقل ميشود و بايد در ثبت احوال تركيه ثبت گردد. در مجموع ميتوان گفت كه شما براي خريد يك خانه با متراژ ۵۰ متر با سن بناي زير ۱۰ سال و در محله اي در حد متوسط استانبول، به حداقل ۲۵۰.۰۰۰ لير تركيه بودجه نياز داريد. با نگاهي به آمارها متوجه مي شويم كه سال گذشته بالغ بر 8000 ملك در ازمير به اتباع كشورهاي خارجي فروخته شده است. براي خريد ملك ارزان در تركيه از اتباع غير ترك هيچ گونه ممنوعيت قانوني وجود ندارد.

{به عوامل مختلفي وابسته است.|خريد ملك در تركيه ديوار|خريد ملك در تركيه توسط ايرانيان|خريد خانه در تركيه ني ني سايت}

خريد خانه در تركيه ني ني سايت توصيه ميكنيم از روش هاي قانوني وارد كشور تركيه شويد و سپس نسبت به اخذ اقامت اقدام نماييد. قبل از خريد ملك، در خصوص اخذ اقامت تركيه از طريق ملك تحقيق كنيد. اما اگر شما براي دريافت اقامت تركيه خانه را ميخريد، بنابراين بايد از يك شخص حقيقي يا حقوقي ترك آن را بخريد. سرمايه اوليه يا بودجه لازم جهت خريد ملك در تركيه به عوامل مختلفي وابسته است. تركيه به جهت امنيت سرمايهگذاري، مشوقها و تسهيلات، فرصتهاي شغلي و تحصيلي، رشد اقتصادي، مناسب بودن هزينه زندگي در تركيه و فرهنگ مشترك، بهترين گزينه براي مهاجرت است. اما همين موضوع بر بازار املاك و فروش خانه ها تاثير منفي گذاشته و اين فرصت فوق العاده را به سرمايه گذاران داده تا طي اين مدت خودي نشان داده و به بهترين نحو از سرمايه شان استفاده كنند. بهترين مزيتي كه مي توان بعد از خريد ملك در اين كشور از آن نهايت لذت را برد، آب و هواي بسيار خوب و مناطق گردشگري فراوان آن است. از سوي ديگر مراكز تفريحي، سرگرمي و گردشگري تركيه است كه هر كسي را جذب خود مي كنند.

لازم به ذكر است در كشور تركيه اجاره خانه در اول هر ماه دريافت مي شود. هزينه زندگي در استانبول بدون در نظر گرفتن اجاره خانه ۱۷.۶۶% كمتر از تهران است. ۲. خريد ملك ارزان در استانبول با چه مقدار سرمايه اوليه ميسر است؟ در اين مرحله به عنوان يك سرمايه گذار خارجي و براي تأييد انتقال سند نيازمند مترجم هستيد. اما خريد خانه از يك غير ترك، تنها يك روش سرمايه گذاري در اين كشور خواهد بود. براي كساني كه به زندگي در كلانشهرها علاقمند هستند، استانبول انتخابي عالي براي خريد خانه خواهد بود. از جمله مهمترين نكات در اين حوزه، امكان دريافت اقامت تركيه با خريد ملك در اين استانبول است. در ادامه مراحل خريد ملك ارزان در استانبول را بررسي خواهيم كرد، پس با ما همراه باشيد. شرايط كار در استانبول بسيار بهتر از ديگر شهرهاي تركيه است. با وجود انتخاب فراواني كه داريد، فرآيند خريد ملك ارزان در استانبول ميتواند سريعتر از شهرهاي ديگر تركيه انجام شود. در عين حال خريد ملك در مناطقي نظير بيليكدوز استانبول با قيمت تقريبي متري 2646 لير ( 6.5 ميليون) و يا شهرهاي ديگر اين كشور نظير آنكارا با ميانگين قيمت 1861 لير (4.3 ميليون) هزينه كمتري براي شما در پي خواهد داشت.

وكيل مهاجرتي ميتواند براي بررسي صحت و درستي مفاد قرارداد منعقده و انجام برخي استعلامات در مورد خريد آپارتمان دو خوابه در استانبول يا خريد خانه به شما كمك كند. سرمايهگذاران بسياري به دليل قدرت اقتصادي اين شهر در تركيه، استانبول را به عنوان برترين گزينه خريد خانه ميدانند. استانبول به عنوان پايتخت تركيه امكانات رفاهي و شرايط بسيار مناسبي براي يك زندگي ايده ال دارد. استانبول به عنوان پايتخت تركيه، مركز توريستي، اقتصادي و سياسي اين كشور است. خريد ملك ارزان در استانبول و ديگر شهرهاي كشور تركيه از يك فرد ترك ميتواند به دريافت اقامت دائم، پاسپورت و تابعيت تركيه منجر شود. مراحل خريد ملك در تركيه - فايل كامل - و دريافت اقامت تركيه چگونه است؟ از سوي ديگر آنها كه به خاطر دريافت اقامت راهي اين كشور شده بودند وقتي دريافتند داشتن اقامت امارات تأثيري در گرفتن اقامت كشورهاي ديگر ندارد و البته آنها كه اقامت گرفته بودند نيز در اقدامي عجيب و البته بي دليل اقامتشان از سوي اين كشور باطل شده است ديگر از خير اين كار گذشتند. البته زندگي در تركيه مي تواند معايبي را نيز به همراه داشته باشد مانند چالش زبان تركي كه يادگيري آن براي بسياري از افراد مشكل مي باشد. گردشگران مي توانند ميراث تاريخي سنين مختلف را در اين كشور زيبا مشاهده كنند.

منبع: خريد ملك در محله هاي استانبول


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۵:۱۳ توسط:مشاوره املاك در تركيه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :