مشاورين املاك كوبه مشاورين املاك كوبه .

مشاورين املاك كوبه

خريد ملك در تركيه

معرفي بهترين مناطق استانبول و محلههاي ارزان - فلاوينگو(عالي گشت)

خريد خانه در تركيه در همين حال كاهش ۴۰ درصدي لير در برابر تركيه از ابتداي سال جاري ميلادي تاكنون به دليل اختلافات سياسي ميان آنكارا و واشنگتن منجر شده تا سرمايه گذاران منطقه اي از اين فرصت نهايت استفاده را ببرند. در دوران قبل از الزامي شدن گزارش هاي ارزيابي، خريداران مبالغ كمتري را نسبت به قيمت واقعي فروش اعلام مي كردند تا ماليات كمتري پرداخت كنند. بر پايه اين گزارش، اداره آمار تركيه اعلام كرد افزايش فروش مسكن در تركيه در سال ۲۰۱۷ ميلادي در مقايسه با سال قبل از آن ۲۲ درصد جهش نشان مي دهد. بر همين اساس اداره آمار تركيه اعلام كرد در سه ماه نخست سال ۲۰۱۷ ميلادي تعداد ۴ هزار و ۳۱۶ ثبت فروش مسكن به سرمايه گذاران خارجي ثبت شده است؛ در حالي كه اين رقم براي مدت زمان مشابه در سال جاري ميلادي ۵ هزار و ۳۶۷ معامله ثبت شده است. اما همين موضوع بر بازار املاك و فروش خانه ها تاثير منفي گذاشته و اين فرصت فوق العاده را به سرمايه گذاران داده تا طي اين مدت خودي نشان داده و به بهترين نحو از سرمايه شان استفاده كنند. دامنه نرخ بهره وامهاي مسكن در تركيه بين 4.4% تا 7.5% در نظر گرفته ميشود. 

{خريد منزل در تركيه|خانه خريدن در تركيه|خريد خونه تو تركيه}

خريد ملك در تركيه ني ني سايت اين آپارتمان تا مركز شهر چهار دقيقه فاصله دارد و از نظر دسترسي نسبت به بقيه آپارتمانهايي كه بين آگهيهاي املاك تركيه پيدا ميشوند، وضعيت بهتري دارد. اين برجها در منطقه زيتينبورنو بخش اروپايي استانبول قرار گرفتهاند و واحدهاي مختلف يك تا پنج خوابه و آپارتمانباغهاي دوبلكس سه و چهار خوابه دارند. اين واحدها بين يك تا پنج خوابه هستند. براي خريد ملك اتباع خارجي در كشور تركيه، قوانين بسيار سفت و سختگيرانهاي از سمت دولت اين كشور وضع شده است تا روند خريد و فروش ملك با نظارت بيشتري انجام گيرد و دولت بتواند مديريت بهتري در اين زمينه داشته باشد. جهت خريد ملك در ازمير تركيه و اطلاع از آخرين قوانين با ما در تماس باشيد. يك آپارتمان با واحدهاي يك تا چهار خوابه در محله نارليدره شهر ازمير تركيه به خارجيها فروخته ميشود. مهمترين موضوع در مورد اجاره خانه تنها حداقل قيمت اجاره ملك در تركيه نيست، بلكه بايد قرارداد اجاره را به صورت رسمي و محضري تنظيم كنيد تا اقامت شما در اين كشور قانوني باشد. اين روال 7-3 روز كاري زمان نياز دارد و در نهايت با ارائه نامه به عنوان تاييد حق شهروندي شما نتيجه را اعلام ميكند.

اما پس از خريد آپارتمان در تركيه با مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بلافاصله اقامت دائم تركيه و يا حق شهروندي تركيه به افراد داده نميشود، طبق قوانين جمهوري تركيه بعد از سرمايهگذاري در اين كشور ابتدا اقامت موقت دو ساله كه قابل تمديد است، اعطا ميشود. قيمت خريد آپارتمان در تركيه چه قدر است و آيا با اين هزينه ميتوان اقامت دائم تركيه و يا حق شهروندي تركيه را به دست آورد؟ برخلاف تصور عموم كه گمان ميكنند قيمت اجاره خانه در شهرهاي حاشيه تركيه ارزانتر است، استانبول به دليل وجود مجتمعهاي مسكوني بسياري كه توسط شركتهاي مختلف اداره ميشوند قيمتهاي مناسبتري براي خريد آپارتمان در استانبول دارد. اين واحدها با توجه به موقعيت و امكاناتي كه دارند بين ۸۰۰ هزار تا يك ميليون و ۶۰۰ هزار لير قيمتگذاري شدهاند و اين يعني خريد آنها حدود دو ميليارد و ۵۶۰ ميليون تا پنج ميليارد و ۱۲۰ ميليون تومان سرمايه لازم دارد. قيمت در نظر گرفته شده براي ويلا مبله هم به حدود هزار و ۴۰۰ لير يعني چهار ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان ميرسد. همچنين فاصله اين ويلا تا تفرجگاه ساحلي شهر بودروم به نام ياليكاواك مارينا، تقريبا ۱.۵ كيلومتر است.

همچنين از فرودگاه قاضيپاشا تا شهر كپز تقريبا ۳۵ كيلومتر فاصله داريد. بسيار مهم است كه در هر كشوري، در اينجا براي خريد آپارتمان در استانبول تركيه، ابتدا از مسئول بنگاه بخواهيد تا سند مالكيت واحد مورد نظر را نشان داده و از صحت آن اطمينان پيدا كنيد. هنگامي كه شما آنتاليا را براي خريد ملك انتخاب كرديد، حال نوبت به انتخاب ملك مورد نظرتان مي رسد. سايت خريد خانه در تركيه جينگوبينگو، بستري مناسب براي انتخاب خانه و آپارتمانهاي لوكس در كشور تركيه مي باشد. البته هزينه اجاره خانه و زندگي در شهرهاي استانبول و آنكارا نسبت به اغلب شهرها و مناطق تركيه بالاتر خواهد بود، ولي امكانات اجتماعي و رفاهي و از همه مهمتر موقعيت هاي شغلي متعدد باعث شده اغلب افرادي كه قصد زندگي در تركيه را دارند يكي از اين ۲ شهر را انتخاب نمايند. مردم خود را در چهار ديواري گرفتار كرده اند كه زندگي آنها را در يك بحران همه گير احاطه كرده است. تركيه ۸۲ ميليون نفر جمعيت دارد، حكومت تركيه لائيك است ولي اكثر مردم تركيه مسلمان و سني مذهب هستند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۶:۱۴ توسط:مشاوره املاك در تركيه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :