مشاورين املاك كوبه مشاورين املاك كوبه .

مشاورين املاك كوبه

خريد ملك در تركيه

 خريد ملك در تركيه - راهنماي كامل شما

اتباع عراقي با خريد ۴۲۹ خانه بزرگ ترين گروه خريدار مسكن تركيه بوده اند و ايراني ها با ۴۱۵ واحد، روس ها با ۱۹۰ واحد، آلمانيها با ۱۲۶ واحد، انگليسيها با ۱۱۳ واحد و كويتيها با ۱۱۲ واحد به ترتيب دومين تا ششمين گروه بزرگ خريدار مسكن در تركيه بوده اند. پس شما با خريد خانه در تركيه سند قرمز را دريافت خواهيد كرد. در كنار موارد مهم بالا، شما به هزينههاي جزئي ديگري نيز در طول پروسه خريد ملك در تركيه بر خواهيد خورد. درحال حاضر دولت تركيه براي تشويق بيشتر سرمايه گذاران خارجي به خريد ملك در تركيه و سرمايه گذاري در پروژههاي ساختماني ، اين قانون را به صورت يكطرفه لغو كرده است . خريد خانه دست دوم انجام دهيد، زيرا در اين مناطق بيشتر خانه هاي دست دوم خريداري شده و در زمين آنها ساختمان هاي بسيار بزرگ و قوي ساخته شده اند كه به عنوان پروژه هاي ساختماني نو به نظر مي رسند.

{اين هزينه از سوي فروشنده ملك در تركيه پرداخت ميشود.|خريد خانه در تركيه به لير|خريد منزل در تركيه| تركيه خريد ملك}

ارزش تخميني با عنوان مبلغ اظهار شده از قيمت منزل نيز شناخته مي ­شود. اظهار كمتر از قيمت واقعي بسيار در تركيه متداول است، بنابراين مأمورين مالياتي روشي براي سنجش منطقي بودن اين اظهارات دارند. اگر قيمت اظهار شده بين 50 تا 60% ارزش واقعي بازار اعلام شود، منطقي در نظر گرفته خواهد شد. هزينه­ي ماليات برابر با ۱٪ ارزش ملك است، اين مبلغ در مقايسه با كميسيون خريد ملك در تركيه بسيار پايينتر است. هر سال يك بار، در ماه مه، بايستي عوارض شهرداري كه 0.1 درصد ارزش ملك است، پرداخت شود. اين هزينه از سوي فروشنده ملك در تركيه پرداخت ميشود. هزينهي نقل و انتقال سند در هنگام ثبت سند خانه به نام شما پرداخت ميشود. در داخل اين قرارداد، اطلاعاتي از جمله ارزش ملك، ميزان درصد كميسيون، نوع معامله، نوع ملك، افراد پرداختكننده كميسيون و زمان پرداخت و … اين افزايش به دليل روند روبه بالاي تقاضاي خريد خانه توسط خارجيها كه اغلب ايراني، سوري و عراقي هستند و همچنين افزايش ميزان سرمايهگذاري خارجي بوده است. در ميان هزينههاي اضافي كه در طول پروسه خريد ملك بايد بپردازيد، هزينه ماليات كمترين آنها است.

همين ماليات در كشوري مانند ايتاليا يا فرانسه به 20 درصد هم ميرسد. حال اگر شما يك واحد را به طور مستقيم از شركت سازنده يا كارفرماي پروژه بخريد، پرداخت كميسيون خريد خانه شامل اين قرارداد نخواهد شد. بعد از اتباع كشور عراق، شهروندان كشور ايران با خريد ۵۵۷ واحد مسكوني و بعد از ايران شهروندان كويت با خريد ۳۷۸ خانه و سپس آلمان با ۳۴۱ و روسيه ۳۳۶ واحد مسكوني رتبه هاي بعدي را به خود اختصاص داده اند. بايد اشاره كنيم اين هزينه­ها در كشور تركيه نسبتاً ارزان بوده و نسبت به كشورهاي اسپانيا و فرانسه، تقريباً يك سوم و يك چهارم هستند. مهاجرت امر پيچيدهاي است و دشواريهاي خود را دارد اما زندگي در استانبول شهري كه به زيبايي خاص خود معروف است امري است كه نميتوان ناديده گرفت. چنانچه خانه اي به ارزش بيش از 250 هزار دلار در تركيه خريداري كنيد، امكان دريافت پاسپورت و حق شهروندي تركيه را براي خود و خانوادهتان خواهيد داشت. 

بنابراين چنانچه مي­خواهيد خانه­ اي را در تركيه پيش­ خريد كنيد، نگران پرداخت اين هزينه تا زمان تحويل و انتقال نباشيد. دوستي مي شناسم كه چند سال قبل در صدد راه اندازي يك كسب و كار زنجيره اي در ايران بود و چند سالي دوندگي كرد و هنوز كارش شروع نشده، از او رشوه مي خواستند و آزارها ديد و نهايتا هم نشد كه نشد. براي اينكه بتوانيد از اين راه موفق به اخذ شهروندي تركيه شويد،اولا بايد ملكي كه خريداري مي كنيد، ارزشش حداقل 250.000 دلار آمريكا باشد؛ و در اين صورت شما امكان قانوني اخذ شهروندي تركيه را پيدا مي كنيد. براي خريد خانه در آنتاليا و دريافت ليست قيمت ملك در آنتاليا بعنوان توريستي ترين شهر تركيه بمنظور اخذ اقامت موقت و دائم و قوانين حاكم بر آن در ادامه اين صفحه با ما همراه باشيد. و از خريد و پس از آن از فروش با سود خوشحال هستند. شما با خريد خانه در تركيه يك سرمايه گذاري بدون ريسك و بسيار بزرگي كرديد و با صرف هزينه بسيار كم اقدام به خريد يك خانه بسيار لوكس كرده ايد و اين امر مي تواند يكي از راه هاي سرمايه گذاري و جلوگيري از پايين آمدن ارزش پول شما باشد.

منبع: خريد آپارتمان در تركيه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۷:۱۴ توسط:مشاوره املاك در تركيه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :