مشاورين املاك كوبه مشاورين املاك كوبه .

مشاورين املاك كوبه

اجاره و خريد خانه در تركيه

اجاره و خريد خانه در تركيه

خريد خانه در تركيه بايننس چين، دسترسي ايراني ها به پول خودشان را به 6 دهم بيت كوين در روز محدود كرده است، حال آن كه همه مردم جهان روزانه مي توانند 100 بيت كوين جابجا كنند. منظور از اين استاندارد، توانايي دولت در قدرتمندسازي و حمايت از بخش خصوصي در اين كشور مي باشد كه در ادامه نمودار آن را مي توانيد مشاهده نماييد. به طور معمول زماني كه اولين قبض آبونماه برق ملك خريداري شده را دريافت مي كنيد، بايد بين 100 تا 500 لير براي كنتور برق و سپرده اضافه به دولت تركيه پرداخت كنيد. مهاجران خارجي تنها مي توانند تا 30 هكتار زمين و ملك بخرند. اين امر خصوصاً در مورد خانواده هاي داراي فرزند بيشتر صدق مي كند. ملك خريداري شده به مدت 4 سال نزد فروشنده قرار دارد و صاحب ملك مي تواند در ازايش 10 هزار دلار سود دريافت كند و يا مي تواند در سال 1 ماه از ملك خود استفاده كند. سرمايه شما در استانبول رشد مي كند. فرصت سرمايه گذاري مناسب با خريد خانه در تركيه و دريافت اقامت شهروندي تركيه بصورت بسيار آسان. محله گوزل اوبا (محله با خانه هاي قيمت مناسب.

{خريد خانه درتركيه|خريد ملك در تركيه ني ني سايت|Homeland خريد خانه در تركيه}

homeland خريد خانه در تركيه كشور تركيه به دليل نزديكي به كشور ما امروزه مقصد بسياري از ايرانيان بوده و اكثراً تمايل دارند انواع راه هاي مهاجرت به تركيه را بررسي كنند تا بهترين راه مهاجرتي و مناسب براي خود را انتخاب كرده و به همراه خانواده به تركيه مهاجرت كنند. افرادي كه قصد اخذ اقامت از طريق خريد ملك در تركيه را دارند بايد به استانداردهاي سرمايهگذاري در اين كشور توجه بسياري داشته باشند. 3. در صورتي كه اتمام پرژه مورد نظر و يا ساخت ملك را در زمان مشخص شده به وزارت خانه اعلام نكنيد. سبب شدهاند كه ساخت پروژههاي مسكوني، مجتمعهاي مسكوني و آپارتمانهاي بلند در آنها رونق بگيرد. در صورتي كه شهروندان خارجي زميني را در تركيه خريداري كنند مي بايست به مدت 2 سال مراحل ساخت پروژه را آغاز كنند. درنهايت، پس از گذشت ۳ سال از اخذ شهروندي اين كشور براي فروش ملك خود ميتوانيد اقدام كنيد. پس اگر شما نيز قصد مهاجرت به تركيه با خريد ملك را داريد، حتما از قوانين و شرايط جديد اطلاع داشته باشيد.

{خريد خونه تو تركيه|خريد املاك در تركيه|خريد خانه و ملك در تركيه}

توجه كنيد اين آژانس ها معمولا مجوز لازم براي خريد و فروش املاك در كشور تركيه را ندارند، گول اين افراد را نخوريد و حتما به متخصص و كارشناس اين كار مراجعه كنيد. پيدا كردن شغل براي اتباع خارجي كه داراي اجازه اقامت در تركيه هستند به مراتب راحت تر مي باشد ،گرفتن مجوز كار از طريق شركت هاي قانوني در تركيه نيز براي اين افراد آسان مي باشد. در اين حالت افراد سودجو قصد كلاهبرداري از متقاضيان خريد ملك دارند و با وعده هاي پوچ مي خواهند واسطه اي باشند كه سرمايه افراد را به خطر مي اندازد. به ياد داشته باشيد كه اين مبلغي كه از قبل گرفته مي شود، از مبلغ كل ملك كسر مي شود. سرمايه گذاران اين امكان را دارند كه با پرداخت مبلغ نقدي حداقل 150 هزار دلار ملكي به ارزش 250 هزار دلار در پروژه سرمايه گذاري كنند و مابقي مبلغ كه 100 هزار دلار است را با اخذ وام پرداخت كنند. ميانگين كمسيون پرداختي شما بعد از خريد 4% از مبلغ كل مي باشد كه اصولا توافقي بوده و بين طرفين قابل مذاكره مي باشد. اين شهر در بين 100 شهر گران دنيا رتبه 39ام را دارد و تنها در طول يك سال، قيمت هر متر خانه با رشد 20% مواجه بوده است.

دويچه وله - بر اساس آخرين دادههاي مركز آمار تركيه تنها در ماه اوت ۲۰۲۱، ۹۱۱ واحد مسكوني در تركيه از سوي شهروندان ايران خريداري شده است. يكي از قوانين خريد خانه در تركيه (https://koobeh.net/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-nkb156) اين است كه، تنها شهروندان اتباع مجاز در تركيه ميتوانند در اين كشور خانه خريداري كنند. شهر وان از نزديك ترين شهر هاي تركيه به مرز مشترك ايران و تركيه است؛ همين امر سبب محبوبيت زياد اين شهر مابين شهروندان ايراني شده است، به خصوص تجار و بيزينس من هايي كه براي خريد محصولات تجاريشان اين شهر را انتخاب كرده اند. متقاضيان خريد ملك در تركيه 2 مورد را بايد بررسي و انتخاب كنند؛ اقامت يا تابعيت. در اين مقاله از ميان 7 روش مهاجرت (تولد، ازدواج، پناهندگي، تحصيل، كار، سرمايه گذاري و روش هاي مبتني بر سرمايه گذاري) روش مهاجرت از طريق سرمايه گذاري و خريد ملك در تركيه (برو اينجا) را انتخاب كرده ايم و براي شما عزيزان توضيحاتي كاملاً علمي و تخصصي در اين زمينه ارائه مي دهيم. همانطور كه در قسمت هاي قبل گفتيم، در ميان تمام كشورهاي جهان، آسان ترين روش اخذ شهروندي يا پاسپورت دوم مربوط به كشور تركيه است. نرخ مصادره اموال در كشورهاي مختلف بين 1 الي 7 متغير است كه عدد 1 به پايين ترين ميزان ريسك مصادره اموال و عدد 7 به بالاترين ميزان ريسك مصادره اموال اطلاق مي شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۲:۴۳ توسط:مشاوره املاك در تركيه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :