مشاورين املاك كوبه مشاورين املاك كوبه .

مشاورين املاك كوبه

محدوديت هاي خريد ملك در استانبول براي خارجي ها

محدوديت هاي خريد ملك در استانبول براي خارجي ها

İletişim Tercıhı انتخاب شيوهٔ ارتباطي: در اين بخش دو گزينه وجود دارد: ايميل و تلفن همراه. در تركيه دو دسته سند ملكي وجود دارد كه به دو رنگ آبي و قرمز شناخته مي شوند. به دليل وجود مدارس مناسب براي ايرانيان، بيليك دوزو يك مقصد خوب براي خانواده هاي ايراني به شمار مي رود. تركيه هلپر مبلغ ۱۸۰۰ لير بابت دريافت اقامت يكساله تركيه شامل تمام هزينه هاي دولتي و كارشناسي دريافت مي كند. براي انجام كار به صورت قانوني در كشور تركيه نيازمند دريافت اجازه كار هستيد. قشر اول: افراد داراي تمكن مالي كه مبلغ خريد ملك مي تواند بخش كوچكي از دارايي آن ها را در برگيرد. در ايران نيز اگر بخواهيد خانه اي خريداري كنيد به طور حتم ماه ها موارد مختلف را مورد بررسي قرار مي دهيد. در اين مقاله اطلاعاتي را در مورد خريد خانه در تركيه، برآوردي از قيمت هاي مسكن در اين كشور و مراحل خريد خانه را بيان مي كنيم.

پس از آن شرايط دريافت وام را از بانك ها مورد بررسي قرار دهيد و بهترين گزينه را براي دريافت وام انتخاب كنيد. دريافت پاسپورت تركيه براي مهاجرت به كشور هاي اروپايي: براي دريافت پاسپورت تركيه بايد در ابتدا اقامت اين كشور را اخذ كنيد و بعد از طي مراحلي شهروند اين كشور شويد. متوسط قيمت خريد خانه در اين منطقه بين ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار لير متغير بوده و به دليل وسعت مسير ساحلي گزينه هاي زيادي در اختيار خريداران قرار مي گيرد. به گزارش زنهار؛ سيد البرز حسيني، عضو كميسيون عمران مجلس يازدهم خروج ۳۰۰ ميليون دلار براي خريد ملك در تركيه را «سقوط آزاد در سرمايه ملي» خواند و گفت: آمارها نشان ميدهد نه تنها سرمايهگذاري خارجي قابل توجهي در كشور اتفاق نيفتاده بلكه حجم قابل توجهي نيز از كشور خارج شده كه جاي نگراني دارد. ۳۰۰ متر پاركينگ سرپوشيده، لابي، استخر، باشگاه ورزشي و چشمانداز به رو به دريا و جنگل از ويژگيهاي آن به حساب ميآيد. بيمه DASK ، هزينه بيمه بستگي به متراژ ملك دارد. با تحصيل در مدارس تركيه، يا تحصيل در دانشگاههاي تركيه، بيمه سلامت عمومي تركيه هزينههاي درماني شما را در طول مدت تحصيل پوشش ميدهد.

{خريد خانه در تركيه ني ني سايت|خريد خانه در تركيه ديوار|خريد ملك در تركيه ني ني سايت}

خوشبختانه شركت سرمايه گذاري املاك برنا همز فعال در كشور تركيه در سال هاي گذشته توانسته كمك شاياني در انتخاب و خريد ملك به هموطنان عزيز در اين كشور كند. توانسته اند به يك درآمد پايدار در اين كشور برسند. در سالهاي اخير ميزان تقاضا هموطنان، براي خريد يا اجاره ملك در تركيه افزايش پيدا كرده است. قيمت خانه در تركيه | اين منطقه كه در بخش اروپايي استانبول و شمال درياي مرمره قرار گرفته با مساحت ۳۶۰ كيلومترمربع، از ۱۰ محله به نام هاي عدنان قهوه چي، باريش، بويوك شهير، جمهوريت، دره آغزي، گور پينار، كاواكلي، مرمره، ساحل ياكوپلو تشكيل شده است. با استفاده از اپ و سايت letgo مي توانيد بهترين كالاهاي دست دوم، ملك، خودرو ها و ديگر لوازم نقليه و خيلي كالاها و وسيله هاي ديگر را در سراسر تركيه مشاهده و به راحتي خريد كنيد. اما در مقابل املاك دست دوم يا فروش مجدد امكانات خانه ها و آپارتمان هاي نوساز را ندارند.

{خريد خانه و ملك در تركيه|خريد خانه در تركيه|خانه تركيه خريد}

كشور هاي خارجي به خصوص كشور هاي خاورميانه اصلي ترين مشتريان بازار مسكن تركيه را تشكيل مي دهند كه باعث رشد بخش ساختمان سازي و پويايي آن در اين كشور شده است. عدم همكاري گرجيها با ايرانيها موجب شد تا مالكان زمين و خانههاي مسكوني نسبت به آگهي فروش املاك خود اقدام كنند و البته ايرانيهايي كه متوجه مقررات جديد شدهاند، ديگر حاضر نيستند به راحتي ملك ايرانيهاي ديگر در گرجستان را بخرند. اين موضوع سبب شده تا قيمت خانه در ايران حتي كمي فراتر از قيمت خانه در كشورهاي ديگر نظير تركيه شود. كورت كوي كه در همسايگي شيله ، توزلا و سولطان بيلي قرار دارد و نزديكي به فرودگاه سابيحا گوكچن يك حسن براي آن محسوب مي شود، مي تواند از بهترين انتخاب ها براي خريد خانه ارزان در استانبول باشد. اگرچه اكثر مليت ها مي توانند در تركيه ملك بخرند، اما شهروندان تنها پنج كشور به دلايل مختلف نمي توانند در تركيه ملك خريداري كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با مشاورين ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشيد. جواب مشاورين برجسته موسسه بين المللي جام جم به اين دوستان عزيز اين است كه خريد خانه در تركيه با ۱۰۰ ميليون تومان يا خريد خانه در تركيه با ۱۵۰ ميليون تومان يا خريد خانه در تركيه با ۲۰۰ ميليون تومان هم امكان پذير است و محدوديت قيمتي ندارد.

منبع: خريد ويلا در تركيه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۷:۱۹ توسط:مشاوره املاك در تركيه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :