مشاورين املاك كوبه مشاورين املاك كوبه .

مشاورين املاك كوبه

در تركيه خانه بخريم يا نه

در تركيه خانه بخريم يا نه

خريد خانه در تركيه را ذكر كند تا هر دو طرف قرارداد به صورت محكم زير قرارداد را امضا كنند و خانه با شرايط پرداختي كاملا مشخص از دست فروشنده به دست خريداري انتقال پيدا كند، همچنين سعي كنيد سند خانه را هم به زبان فارسي و هم به زبان تركي امضا كنيد. پس از آمادهسازي و ارائه مدارك و فرم درخواست به Tapu، آنها گزارش ارزيابي مدارك و اسناد انتقال وجه بانكي خريد ملك شما را مورد بررسي قرار ميدهند. با وجود تمام اين موارد، خريد ملك تصميم دشواري است كه نياز به صرف وقت و بررسي همهجانبه دارد. البته به دليل تعدد شركتهاي سازنده كه به سرمايه نياز دارند، گزينههاي شما در اين روش بسيار زياد است. دقت كنيد در مناطق ساحلي بدليل نياز به روشن بودن مداوم كولر گازي در بهار و تابستان و قيمت بالاي برق در كشور تركيه در تابستان مي بايست منتظر قبض برق بيش از 3000 ليره اي باشد. مشكل اصلي كه در رابطه با سرمايه گذاري در كشورهاي تركيه و دبي وجود دارد، خارج شدن سرمايه ملي از كشور به قصد سرمايه گذاري پرسود در كوتاه ترين زمان ممكن است. در اين مقاله به صورت كامل تمامي هزينههاي زندگي در تركيه مثل هزينه خريد مواد غذايي، هزينه امكانات و خدمات رفاهي، هزينه تحصيل و … 

{خانه خريدن در تركيه|خانه در تركيه خريد|خريد خونه تو تركيه}

 تركيه خريد ملك در خريد خانه هاي نو معمولا مفاد قرارداد مشخص و دقيق مي باشد ، اما براي خريد خانه هاي دست دوم مفاد قرارداد براي خريد خانه بسيار مهم مي باشد، براي مثال صاحب خانه ابدي امضا كند كه سند خانه آزاد است و شما هيچگونه بدهي در برابر خريد خانه پرداخت نخواهيد كرد، همچنين شما بايد در املاك مورد نظر در مفاد بايد تمامي ويژگي هاي خانه را مانند پاركت، سراميك، مبله بودن، سرويس آشپزخانه، شوفاژ و… استانبول بزرگ ترين شهر و مهم ترين شهر در كشور تركيه مي باشد كه خريد خانه در اين شهر از اهميت ويژه اي برخوردار است و به همين دليل افراد زيادي به دنبال خريد ملك در استانبول هستند. به طور كلي مي توان گفت قيمت ملك در كشور تركيه به عوامل مختلفي همچون شهر و محله مورد نظر، قرارگيري ملك مورد نظر در برج ها و پروژه هاي مجهز و بزرگ، سن بنا، امكانات ملك و غيره وابسته مي باشد.

{خريد خانه از تركيه|خريد ملك در تركيه ديوار| تركيه خريد ملك}

 

لازم به ذكر است هم فروشنده و هم خريدار در زمان تعيين شده در دفتر اسناد رسمي حضور خواهند رساند. • ترجمه مدرك اثبات آدرس جهت باز كردن حساب بانكي در دفتر اسناد رسمي. به جز امكانات خريد و بازارگردي، وجود اماكن تفريحي بسياري نيز در محبوبيت آن تاثير گذار بوده است. يكي از دلايل عمده موفق بودن ساخت و ساز در تركيه ، ارزان بودن آن مي باشد .به عنوان مثال قيمت خريد ملك در تركيه (https://koobeh.net/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-nkb156) نسبت به ايران بسيار بسيار ارزان تر است. بسيار شنيدهايم كه خريد ملك در تركيه، نسبت به ايران بسيار باصرفهتر است و حتي قيمت تمامشده ملك نيز تا حد چشمگيري كمتر است. به دليل رشد مداوم اين منطقه و پيشرفتهاي زيادي كه در حال انجام است، براي به حداكثر رساندن سود خود از خريد ملك در اين منطقه، بهتر است ديد بلند مدت 8 تا 10 ساله به سرمايهگذاري در آلانيا داشته باشيد. بازپرداخت اين تسهيلات متفاوت است و تا حداكثر ۱۰ سال هم قابل پرداخت است. يكي از مهمترين مواردي كه آلانيا به آن شهرت دارد، هواي دلپذير و آفتابي آن در تمام طول سال است. 

سوما در صورت اخذ ويزاي كاري چند سال بعد ميتوانم شهروندي تركيه را دريافت كنم ؟ در اين روش شما ميتوانيد با ارائه فيش حقوقي خود (در صورت كارمند بودن) يا گزارش اداره ماليات از درآمد خود (براي مشاغل آزاد) و همچنين پرينت حساب بانكي خود در ايران، پاسپورت و شناسنامه ايراني و گواهي عدم بدهي مالي كه توسط سفارت ايران تاييد شده باشد، از بانكهاي تركيه درخواست وام كنيد. براي اخذ مشاوره در خصوص اقامت در تركيه با خريد ملك در تركيه مي توانيد با دفاتر ما در شهر هاي تهران و شيراز در ارتباط باشيد تا اطلاعات لازم در اختيارتان قرار بگيرد و با اين پروسه جهت مهاجرت به تركيه آشنا شويد . در اين راستا، براي دريافت مشاوره تخصصي و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد روي كمك كارشناسان پرشين استار حساب ويژه اي باز كنيد. در اين روش يعني گرفتن اقامت توريستي به شما اجازه كار داده نمي شود ولي اگر بتوانيد در اين كشور استخدام شويد و نسبت به پرداخت حق بيمه اقدام نماييد، يا اينكه شركتي تاسيس كنيد و حداقل 5 نفر از شهروندان اين كشور را استخدام كنيد، اجازه كار براي شما در اين كشور داده مي شود. شهروندان خارجي مي توانند هر نوع ملكي، شامل خانه، ملك تجاري، زمين و اراضي را با كسب استعلام از مراجع مربوطه را خريداري نمايند.

منبع: سايت املاك تركيه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۰:۰۳ توسط:مشاوره املاك در تركيه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :